close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

רוצים להקים בריכות שחייה? כך תעשו זאת נכון!

מערכת שורשטו סיוון, תשעח29/05/2018

בריכה היא לא אטרקציה, היא לא מוצר ולא רהיט. בריכה היא פרויקט, היא תהליך, היא נכס.

תגיות:
הקמת בריכת שחייה היא הליך לא פחות ממרגש, אך הריגושים האלו יכולים להתחלף בתחושת חמיצות ואכזבה כאשר הבריכה לא תיראה כמו שאתם רוצים או שהיא תהיה רוויה בתקלות מעצבנות ולעתים בלתי הפיכות. הנה מדריך שיעזור לכם להקים בריכות שחייה בצורה נכונה, פשוטה ובטוחה.

בריכה לא בוחרים בחיפזון
בריכה היא לא אטרקציה, היא לא מוצר ולא רהיט. בריכה היא פרויקט, היא תהליך, היא נכס. כיאה לבחירת נכס, בין אם מדובר על רכב חדש או על קניית דירה אם נחשוב קצת יותר בגדול, אי אפשר לבחור בריכה בלי לחקור היטב את כל מה שהיא דורשת, את ההוצאות הרבות שלה, את התחזוקה שהיא דורשת שתגבה מכם לא מעט זמן, וכמובן את השוק כולו כדי להבין מה המחירים ומיהן החברות הטובות ביותר שיש בשוק. תבינו לאן אתם נכנסים וכך תקבלו הרבה מידע שיעזור לכם.

סקר שוק מעמיק בין החברות
יש חברות רבות המספקות שירות הקמת בריכות שחייה וכדאי מאוד שתתכוננו לסקר שוק עמוק במיוחד. סקר השוק יכול להיות כבר בשלב הראשון כאשר תוכלו לברר באינטרנט על מספר חברות עד שתבינו מי החברות שנשמעות לכם הכי מוצלחות ומנוסות שיש, כאשר גם המלצות מחברים, שכנים או בני משפחה יתקבלו בברכה. לאחר מכן תקבעו פגישה עם 2-3 חברות ותרשמו את כל המידע שהן מספרות לכם החל מדגשים חשובים ועד מחירים. אחר כך תחשבו אם התקציב מתאים.

לקבל את ההצעה הטובה ביותר
אחרי שקראתם על התחום והבנתם שאתם לא קופצים למים עמוקים בלי מצופים או בלי יידע לשחות, ואחרי שהבנתם שיש צורך לבחור כמה חברות ספורות ומהן לבחור כדי לא ללכת לאיבוד בין עשרות הצעות שונות שירחיקו אתכם מתחילת הפרויקט, חשוב לקבל את ההצעה הנכונה. נכון שהקמת בריכות שחייה יכולה לעלות 50 אלף שקלים ומעלה לבריכה בגודל בינוני, ונכון שפער המחיר בין חברה לחברה יכול להיות קטן יחסית כמו למשל 3000-5000 שקלים ולכן זה נשמע הרבה, אך כדאי לבחור חברה מנוסה ולהבין שכמה אלפי שקלים הבדל לטווח של עשרות שנים זה הבדל קטן מאוד.

פנו מספיק זמן להקמת הבריכה
הקמת בריכת שחייה ביתית אורכת זמן רב. היא לא ארוכת זמן רב רק בגלל הפרויקט עצמו שיהיה מלווה בחפירות ורעשים רבים בחצר ביתכם, אלא גם בגלל סקר השוק הארוך שתצטרכו לבצע, השיקולים שלכם לגבי סוג הבריכה והתקציב, השיחות שיהיו לכם עם מהנדסים ובנאים בחצר שיתכננו את הבריכה וכולה. אם לא תתנו מספיק זמן מעצמכם למלאכה הזו, זו רק שאלה של זמן עד שיתבצעו טעויות או שפשוט תתחרטו שנכנסתם לבור שלא ידעתם כמה עמוק הוא באמת. כשעובדים לאט עובדים מהר, ואם לא תבצעו תיאום ציפיות מבחינת זמן ההתעסקות שלכם, זה מתכון לבעיות.

בריכה מקימים עם חוזה ברור
הקמת בריכת שחייה שעולה כמה עשרו תאלפי שקלים מחייבת חוזה ברור בינכם לבין החברה שבונה. החוזה חייב לדבר על כל הסעיפים שרלוונטיים או שיכולים להיות רלוונטיים, אפיל ובסבירות יחסית קטנה. החוזה חייב לדבר על משך הבנייה ועל האחריות שהחברה תיקח על כל נזק בהמשך או נזק שייגרם לביתכם בהתאם לעבודה שלהם, שיכולה להיות רשלנית חרף ניסיון רב. כמו כן, חשוב מאוד לעבוד עם חברה שמספקת הדמיה אסתטית שתסביר לכם כיצד הבריכה תיראה וכך יהיה לכם הרבה יותר קל לעצב אותה. יחד עם זאת, אין לשכוח את ענייני הבטיחות בהפעלת הבריכה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה